کهک : آغاز استقرار اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی در شهرستان کهک

اورژانس خدمات سیار ۱۲۳ بهزیستی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان جدیدالتاسیس کهک مستقر شد.

دکتر مهدی پهلوانی در مراسم آغاز بکار اورژانس اجتماعی در شهرستان کهک که با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان ، شهردار کهک ،معاون اجتماعی بهزیستی استان ، سرپرست بهزیستی شهرستان کهک ،  مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسولین بهزیستی صورت گرفت ضمن اعلام این خبر افزود : بهزیستی استان قم در راستای گسترش خدمات خود در شهرستانهای جدید علاوه بر امور مددکاری و حمایتی و... از امروز با استقرار تیم اورژانس اجتماعی در بهزیستی شهرستان کهک ،   خدمات لازم را  در راستای کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی از قبیل کودک آزاری، همسر آزاری، دختران فراری و خانواده های در معرض طلاق و خودکشی ارائه خواهد کرد.

پهلوانی با اشاره به استقرار تیم اورژانس اجتماعی بصورت یک روز درمیان در این شهرستان خاطرنشان کرد ، خط تلفن ۱۲۳ در سراسر استان و بصورت رایگان در خدمت عموم هم استانی های محترم است و بصورت متمرکز در کلیه موارد اورژانسی اجتماعی اعم از مداخلات  مقابله با کودک‌آزاری، همسرآزاری، سالمندآزاری، خودکشی، اختلافات حاد خانوادگی و معلول‌آزاری آماده ارائه خدمت می باشد .

لازم به ذکر است ۱۲۳  سامانه ای است که هنگام بروز آسیب های اجتماعی می توان به راحتی با سه اشاره انگشت با آن تماس گرفت و از کارشناس پشت خط کمک خواست.

کد خبر 45760

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد